طراحی سایت فروشگاه شیرینی بیکری

طرح سایت فروشگاه شیرینی بیکری

سایت شما مشابه این طرح با چیدمان و رنگبندی دلخواه شما میشه و تحویل شما میشه

دسته:

perm_phone_msgمشاوره با کارشناسان وبیتو

واحد فروش
واحد فروش
شما چه چیزی دریافت می کنید؟
support_agent
یک سال پشتیبانی رایگان

هر سوال و مشکل فنی داشته باشید ما حل میکنیم

dns
میزبانی حرفه ای

یک هاست اختصاصی با هارد پرسرعت و پردازنده اختصاصی

rate_review
بارگذاری محتوا

بارگذاری محتوای اولیه و شخصی سازی اولیه سایت شما

verified_user
50% ابتدا 50% موقع تحویل

شما می توانید 50% بیعانه پرداخت کنید و پس از دریافت سایت تسویه حساب کنید




توضیحات

بیکری یک طرح زیبا و جذاب برای فروش کیک و شیرینی می باشد. کیک و شیرینی جات به تنهایی جذاب و دوست داشتنی هستند. به علاوه جذابیت های شیرینی ، این طرح زیبایی بی نظیری با این محصولات دارد. با تهیه پکیج های طلایی و نقره ای می توانید محصولات خود را به فروش برسانید و درگاه پرداخت داشته باشید. حتی امکان سفارش محصول از سایت در پکیج های بالاتر وجود دارد.

طرح بیکری

طرح بیکری یکی از جذابترین طرح حوزه قنادی و شیرینی جات می باشد. این چیدمان و دیزاین فوق العاده ای دارد و همچین قابلیت های خوبی  نیز دارد. طرح Bakery  ریسپانسیو می باشد و در نسخه موبایل و تبلت به خوبی نمایش می دهد و اِلِمان یا ویجت های سایت به زیبایی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. شما در کمترین زمان و به راحتی می توانید با استفاده از ویرایشگر زنده ی بیکری  می توانید موارد را به راحتی  تغییر دهید.

ویرایشگر زنده المنتور یک ویرایشگر با قابلیت فراوان امکان تغییر مطالب و تصاویر را به کاربر می دهد و می توانید مطالب سایت خود را به روز نگه دارید. لازم به ذکر است این طرح از دموهای وبیتو نیز دارای سئو بیس می باشد و با استاندارد اولیه سئو سازگار می باشد. همچین از لحاظ طراحی  و زیبایی بصری نیز جزو طرح های برتر وردپرس می باشد.

چرا خرید از وبیتو ؟

شما با خرید طرح جذاب بیکری می توانید یک سال پشتیبانی فنی رایگان، میزبانی حرفه ای و بارگذاری را داشته باشید. به عبارتی شما هر سوال و مشکل فنی داشته باشید برطرف می شود و دارای هارد پرسرعت و پردازنده اختصاصی می باشد. همچنین برای شکل گیری سایت شما، محتوای اولیه و بارگذاری محصولات به تعداد 10 محصول برای شما قرار داده می شود.