طراحی سایت فروشگاه کفش کفاش

طرح سایت فروشگاه کفش کفاش

سایت شما مشابه این طرح با چیدمان و رنگبندی دلخواه شما میشه و تحویل شما میشه

دسته:

perm_phone_msgمشاوره با کارشناسان وبیتو

واحد فروش
واحد فروش
شما چه چیزی دریافت می کنید؟
support_agent
یک سال پشتیبانی رایگان

هر سوال و مشکل فنی داشته باشید ما حل میکنیم

dns
میزبانی حرفه ای

یک هاست اختصاصی با هارد پرسرعت و پردازنده اختصاصی

rate_review
بارگذاری محتوا

بارگذاری محتوای اولیه و شخصی سازی اولیه سایت شما

verified_user
50% ابتدا 50% موقع تحویل

شما می توانید 50% بیعانه پرداخت کنید و پس از دریافت سایت تسویه حساب کنید




توضیحات

فروشگاه کفاش یک طرح مدرن و به روز برای فروشگاه کیف و کفش به حساب می آید. این طح یکی از استاندارد ترین طرح ها برای فروشگاع می باشد. همچنین دارای استاندارد اولیه سئو می باشد و یا اصطلاحا سئو بیس seo base می باشد. ظاهر جذاب این طرح هر مخاطبی را به خود جذب می کند و به علاوه ظاهر جذاب دارای قابلیت و استاندارد های لازم می باشد.

شما می توانید این طرح جذاب را از وبیتو تهیه کنید و خرید از ما مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. با تهیه این طرح از وبیتو شما یک سال پشتیبانی فنی رایگان ، میزبانی حرفه ای و پرسرعت و بارگذاری محتوا رایگان دریافت خواهید کرد. به عبارتی شما هر سوال و مشکل فنی داشته باشید برطرف می شود و دارای هارد پرسرعت و پردازنده اختصاصی می باشد. همچنین برای شکل گیری سایت شما، محتوای اولیه و بارگذاری محصولات به تعداد 10 محصول برای شما قرار داده می شود.

فروشگاه کفاش

طرح کفاش یک طرح زیبا و جذاب از فروشگاه کیف و کفش می باشد که با استاندارد های سئو سازگاری دارد. این طرح، ریسپانسیو می باشد یعنی در حالت ها و دیوایس های مختلف نیز به درستی نمایش می دهد. جدیدترینن نسخه وردپرس نیز نصب می باشد پس شما یک سایت به روز خواهید داشت. به راحتی می توانید محصولات خود را در فروشگاه کفاش  قرار دهید و به فروش برسانید و به درگاه پرداخت های مختلف متصل می شود که جای نگرانی وجود ندارد.

شما محصولات خود را در ویژگی های مختلف تعریف میکنید و به فروش می رسانید. به طور مثال سایز های مختلف کفش را به عنوان ویژگی برای محصول تعریف می کنید و مخاطب امکان انتخاب سایز های مختلف را دارد. اگر هم سایز و یا رنگی موجود نیست می توانید ناموجود بزنید و مخاطبان موارد دیگر را مشاهده و خرید کنند.

به طور کلی می توان ویژگی های زیر را نام برد :

  • سئو بیس
  • ریسپانسیو
  • امکان اتصال به درگاه پرداخت
  • امکان تعریف ویژگی مختلف برای محصول
  • تعریف کد تخفیف
  • جستجوی ایجکس
  • و…

چرا خرید از وبیتو ؟

شما با خرید این طرح جذاب می توانید یک سال پشتیبانی فنی رایگان، میزبانی حرفه ای و بارگذاری را داشته باشید. به عبارتی شما هر سوال و مشکل فنی داشته باشید برطرف می شود و دارای هارد پرسرعت و پردازنده اختصاصی می باشد. همچنین برای شکل گیری سایت شما، محتوای اولیه و بارگذاری محصولات به تعداد 10 محصول برای شما قرار داده می شود.